Бізнес. Стратегічна методологія
СТРАТЕГІЧНА МЕТОДОЛОГІЯ
1. Формування Візії, Місії та Цінностей компанії.

2. Розробка клієнтського виміру

3. Визначення ролей клієнтів

4. Визначення потреб ролей клієнтів. Визначення, за який результат у споживача ми відповідаємо? Яку задачу ми вирішуємо для клієнта?

5. Визначити пропозиції цінностей ролям клієнтів.

6. Розробка технічного завдання на вищому рівні – у який спосіб ми реалізуємо пропозицію цінності своєму клієнту?
Стратегічна ідея –
смислова ДНК компанії
_______
Дизайн екосистеми:
1. Яка ідея екосистеми? Визначення границь екосистеми.
2. Які стандарти екосистеми?
3. Визначення гравців екосистеми: Зв'язки в екосистемі. Як будуть взаємодіяти? Хто лідер? Підбір учасників, що мають необхідні спроможності, ресурси, компетенції, впливи.
4. Вибір власної ролі в екосистемі/екосистемах.
5. Візуалізація екосистеми.
6. Формування стратегії роботи в екосистемі.

Створення екосистеми:
1. Залучення партнерів
2. Проведення розширення екосистеми, включення нових гравців, баланс інтересів з існуючими гравцями.
3. Сприяння стійкому виконанню в екосистемі, ефективності в екосистемі: Архітектура, Платформа, Стандарти.
Дизайн
екосистеми
_______
1. Визначення учасників та критеріїв їхнього вибору.

2. Визначення цінностей, які ми будемо створювати партнерам.

3. Внесення цінностей в клієнтський вимір до клієнтських ролей.

4. Інтеграція партнерів. Платформа – створення, розуміння, управління.

5. Управління Value Net : Внесення рішень в організаційну структуру. Визначення ролей всередині організації, відповідальностей, процесів.

6. Правила гри та стандарти

7. Всі учасники знають свої ролі, погоджені стратегії, цілі. Учасники взаємопов'язані і взаємозалежні.

8. Посилення результатів один одного
Дизайн
та впровадження
Value Net
_______
Дизайн екосистеми:
1. Яка ідея екосистеми? Визначення границь екосистеми.
2. Які стандарти екосистеми?
3. Визначення гравців екосистеми: Зв'язки в екосистемі. Як будуть взаємодіяти? Хто лідер? Підбір учасників, що мають необхідні спроможності, ресурси, компетенції, впливи.
4. Вибір власної ролі в екосистемі/екосистемах.
5. Візуалізація екосистеми.
6. Формування стратегії роботи в екосистемі.

Створення екосистеми:
1. Залучення партнерів
2. Проведення розширення екосистеми, включення нових гравців, баланс інтересів з існуючими гравцями.
3. Сприяння стійкому виконанню в екосистемі, ефективності в екосистемі: Архітектура, Платформа, Стандарти.
Дизайн та впровадження нової відкритої бізнес-моделі
_______
1. Пошук складових бізнес моделі. Визначення нового ядра бізнеса, що будемо робити самі, які процеси, активи можемо включити партнерські.

2. Прорахунки складових бізнес моделі, їх варіантність.

3. Перевірка на відповідність складових бізнес моделі один одному – як єдиної системи.

4. Формулювання сенсу і переваг нової бізнес моделі – для комунікації власникам, партнерам, капіталу.

5. Визначення індикаторів бізнес моделі.

6. Організаційний дизайн.

7. Формулювання ризиків при переході на нову модель.

8. Формулювання етапів впровадження нової моделі.

Дизайн та впровадження нової відкритої бізнес-моделі
_______