Державні інституції та соціальні системи – людиноцентрична держава
Ініціативи М-С-А спрямовані та мають всеохоплюючі ресурси, спроможності для посилення стійкості та інституційної спроможності державних інституцій України, як фундаменту її суверенітету, процвітання та конкурентоспроможності в світі.

Державні лідери сьогодні працюють в умовах радикальної змін суспільства, політичних систем та політичної культури:

  • Зростаюча складність соціальних систем, обмеженість ресурсів державних інституцій.
  • Фрагментарність державних систем – великі можливості розвитку при формування недостатніх зв'язків, ролей, результативних моделей.
  • Короткі політичні цикли, зміни політичних пріоритетів – складність інституалізувати зміни в державні системи.
  • Зрілість інших гравців, що можуть і готові посилювати державні спроможності.

Перед керівниками державних інституцій стає зараз нагайна потреба пошуку та змін бізнес моделей державних інституцій, організаційної культури, розробка та впровадження whole-of-government approach, взаємодія та співпраця з недержавними гравцями, бізнесами, міжнародними організаціями.

Більш ніж 5 років Агенція працює з державними системами – фінансовою, освіти, охорони здоров'я, національної безпеки України.
Ми допомагаємо в партнерській логіці розвивати і трансформувати державні інституції, як драйвери розвитку соціальних систем України через:
Посилення сили державних лідерів
  • Амбіції.
  • Сильні рішення, стратегічний довгостроковий погляд на розвиток інституції, ширших систем.
  • Політичний капітал.
  • Забезпечення політичної підтримки розвитку/трансформації міністерства, агенції, соціальної системи.

Мультиплікація та масштабування результатів інституції
  • Потужна стратегічна ідея інституції – «Заради чого?».
  • Ліквідація фрагментарності системи, програм, процесів.
  • Успішна співпраця з іншими інституціями, бізнесом, технологічно розвинутими компаніями, науково-дослідними інституціями, громадськими організаціями, міжнародними партнерами.
  • Високий рівень продуктивності та ефективності інституцій, створення та імплементації політик.
  • Включення впливових гравців.
Стійкість та інституалізація змін в державних інституціях в умовах коротких політичних циклів
  • Визначення нової бізнес (операційної) моделі відповідно трендам, контекстам та політичним змінам.
  • Швидке включення команди.
  • Забезпечення можливості впровадження нової моделі через включення необхідних гравців, політичної та суспільної підтримки.
  • Система внутрішніх та зовнішніх комунікацій.
  • «Швидкі» результати міністра/керівника та команди, як основа («благословення») та довіра до розвитку системи.
  • Посилення команди, культури – розвиток організаційної спроможності міністерства, інституції, як організації.
  • Інформування суспільства та впливових стейкхолдерів про результати.
Посилення спроможностей інституцій ресурсами, компетенціями, технологіями, впливами інших гравців
  • Інституційні міжвідомчі відносини: міжвідомча співпраця та координація на національному, урядовому, організаційному та навіть груповому та індивідуальних рівнях.
  • Узгодження стратегій та цілій з іншими інституціями, впливовими стейкхолдерами. Досягнення баланс інтересів між ними.
  • Інформаційний потік, що підтримує повний цикл планування та інтеграції проектів, програм та пов'язаних політик. Усунення дублювання витрат та процесів.
  • Моделі співпраці з бізнесами, громадськими організаціями та міжнародними агенціями та партнерами.
Екосистеми
  • Міністерство, як каталізатор ширшої системи, яка може забезпечити кращій баланс результатів та витрат, запропонувати стійкіше рішення комплексних задач.
  • Створення міцних міжнародних партнерських відносин, враховуючи виклики та загрози, що не поважають суверенні кордони.
Дизайн систем
  • Бізнес моделі та індикатори.
  • Ширших систем, ядром яких є державна інституція.
  • Екосистеми.
  • Value Net.
  • Організаційний дизайн.
  • Бізнес процесів.