top of page

ОСВІТНІЙ МЕНЕДЖМЕНТ:

КУЛЬТУРА ДОБРОЧЕСНОСТІ
ЯК ЧИННИК ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
12-13 квітня

Перша з серії наших конференцій, присвячених освітньому менеджменту, для полісімейкерів, освітніх менеджерів і громадськості. Тематика подій пронизує всі аспекти освітньої системи. Ідеї учасників заходу будуть систематизовані, описані та доступні громадськості для пошуку ефективних рішень задля розвитку освіти.

12 квітня

 9:30-9:55 
Реєстрація учасників
 10:00 - 10:15 
Вітальні слова. Проблематика доброчесності в освіті
Маріам Симонова.jpg
Маріам Симонова
представниця RMTeam International
Олександр-Саврук.png
Олександр Саврук
декан Києво-Могилянської бізнес-школи 
 10:15 - 11:45 
Панельна дискусія
"Доброчесність: культурні, управлінські та освіті аспекти" 
з полісімейкерами та освітніми менеджерами 
Модератор: 
Гурак_Руслан_Васильович.jpg
Руслан Гурак
Голова Державної служби якості освіти України 
 11:45 - 12:00 
Кава-пауза
 12.00 - 13:30 
Презентація моделі "П'ять вимірів доброчесності" 
Стародубцев.jpg
Олександр Стародубцев 
заступник керівника апарату Національного агентства з питань запобігання корупції 
 13:30 - 15:00 
Обідня перерва
 15:00 - 16:30 
Робота в групах
Модератор: 
Олександр-Саврук.png
Олександр Саврук
декан Києво-Могилянської бізнес-школи 
Теми:
визначення та цінності академічної доброчесності;
культурні зміни крізь призму спадщини та орієнтири в майбутнє;
освітні політики та практики;
технологічні виклики як бар'єри дотримання культури академічної доброчесності;
обмеження ресурсів;
психологічні фактори в умовах етичної дилеми;
навчання освітян;
створення кодексу честі.

13 квітня

 10:00 - 11:05 
"Трансформація освітнього середовища на засадах доброчесності: від теорії до практики"
Людмила Слива_edited.jpg
Людмила Слива
заступниця керівниці Офісу доброчесності НАЗК

Цінність доброчесності - невід’ємна та важлива складова освітнього процесу. І мова не лише про академічну доброчесність, але і про ті стратегії поведінки, які завтрашній випускник/випускниця понесуть в доросле життя. Як створити середовище, що спонукає до ціннісного зростання учнівства (і не тільки) - розкажемо на воркшопі від заступниці керівниці Офісу доброчесності НАЗК Людмили Сливи.

 11:05 - 11:20 
Кава-пауза
 11:20 - 12:20 
"Що найважливішого має статися з дитиною за роки у школі?"
Наталя Черепухіна.jpg
Наталя Черепухіна
засновниця та керівниця проєкту "Майбутні", директорка програм управлінського розвитку Києво-Могилянської бізнес-школи
Які досвіди має отримати? Про що ця людина має дізнатися? Чому навчитися? Що зрозуміти? Що прожити? До чого вона буде готова і на що спроможна? - У свої 10, 17, 25 років?

І тоді якою має бути школа? Які передумови для цього потрібні? Які принципи і правила, які процеси і процедури варто закладати в шкільну систему.
 12:20 - 12:35 
Кава-пауза
 15:00 - 16:30 
"Про культуру доброчесності в освітньому закладі через інструмент авторської системи оцінювання"
Лілія Вавринів.jpg
Лілія Вавринів
директорка Тернопільської школи No28
Підведення підсумків
Фуршет з врученням сертифікатів
Конференція має на меті створення передумов формування у системі освіти культури, що заснована на чеснотах доброчесності, відповідальності, поваги, справедливості і сприятиме підвищенню довіри громадян до неї завдяки спільному пошук рішень освітніми полісімейкерами та управлінцями, педагогами.
Учасники:
· полісімейкери (представники законодавчої та виконавчої гілок влади);
· представники органів місцевого самоврядування;
· керівники освітніх інституцій;
· педагоги;
· здобувачі освіти;
· NGO, які працюють у сфері освіти.

Корисні матеріали

Прийняття і підтримка як логіка освітнього менеджменту й культури доброчесності в закладі спеціальної освіти
Чотири поради, які допоможуть сформувати культуру академічної доброчесності в закладі.
Культура академічної доброчесності в дитсадку: що це та як розвивати
Звіт: ВІЙНА ТА ОСВІТА. 2 РОКИ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ
Збірка есе Доброчесність у навчанні
Звіт "Нова українська школа" в 5-6-х класах: виклики впровадження
Бриф "Нова українська школа" в 5-6-х класах: виклики впровадження
Іван Назаров: Проблеми застосування та вдосконалення  законодавства щодо забезпечення академічної доброчесності
Доброчесність: матеріали надані Державною службою якості освіти України
Модель доброчесного академічного середовища
Доброчесність (Майбутні)
bottom of page